VÄÄÄÄÄÄLDIGT LÄNGE SEN NU !

Haft så fullt upp at jag har ju glömt bort min lilla blogg !

Men den kommer nog att tillfalla mina buspojkar Sol Halvar och Sol Sigfrid hädan efter = )

Allt är bra med oss ! jag ljuger inte när jag säger att det är full rulle nu !

ungar, slåtter , kossor , hundar , och mer som hör gården/bygden till !!!

Mycket som har hänt och jag vet inte vart jag ska börja??

Men ja ska då bjuda på lite bilder..

 Halvar  som liten

 Sigfrid      

 Potatisnedsättning

 Syskonkärlek

 Liza myser i soffan

 2 sömntutor

  Ingen sommar utan lite bäckmete !


De va några bilder det...
Nu har ja inte tid å blogga längre, plikten kallar !!!!

Ha en trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0