Nästan V30



Min lilla buse bor i denna mage bara 73 dagar kvar till BF i skrivande stund !  Gillar att ligga på tvären och sträcka på sig så de ser ut som ja har en fyrkantig mage. Haha

  Mitt bästa sällskap på passet ! Söta Liza.. Synd hon börja löpa så presis i slutet på veckan så hon fick lov att stanna hemma.. Fick ju iaf se älg utan henna åxå ;)

Så här mysigt hadde vi på passet  

                                       

                                          HALVAR



Idag stal jag kakpaketet ur skafferiet och satte mig i soffan för att äta upp det godaste.
Liza hjälpte mig att äta upp det jag inte ville ha !

Nej nu får det räcka för denna gång.. Nu tycker mamma att jag ska gå och lägga mig..
Kram halvar

Kommentarer
Postat av: Marina

Halvar var verkligen lik Jonas på bilden, han borde heta Lill-Jonas!

2010-11-06 @ 07:48:32
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Stor fin mage :D Inte långt kvar, härligt :)



Sofie o hennes kompis gjorde en liknande sak för nån vecka sen, dom satt så snällt o tyst i Sofies tält o jag o hennes kompis mamma trodde dom lekte....visade sig att dom hade ätit nästan ett helt paket med kakor...inte konstigt dom var tysta ;D

2010-11-08 @ 11:06:07
URL: http://forsakensoul.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0