Livstecken !!

Har inte haft tid att blogga på väääldigt lääänge ! Men allt är bra med oss ! Maggen växer och blir stor.
Sommarjobbar för fullt. men nu e de bara helgen kvar sen får ja allt se vad jag ska göra för skoj sen ; )

Halvar har börjat prata och sätter ihop lite ord som tex : Min mamma , Där mamma osv.. Väldig kul nu !

Snart är det dax för den årliga festen i venjan, KARNEVALEN !  Är ett måste ;)  blir nog till att ta häst och vagn!

Nej nu ska vi busa lite ! Ha de gött ! Kram från oss
 Liza och Kaninen Åke !

 
Halvar gillar traktorcentralen skarpt av någon konstig anledning ;)

Kommentarer
Postat av: Lucia o alla fyrfota på Kopparås

Hej Halvar o Liza och hela familjen!



Min dator har varit lite krasslig men vi tackar för de fina bilderna och nu har jag varit inne och läst på Bloggen. Mysigt att följa de små´s äventyr och utveckling.



Spännande med den nya babyn. Du tar det väl lugnt och jobbar inte ihjäl dig? Vi får se om vi kan komma upp till Sälen i år. Ev har vi valpisar då.



Kram till Er alla,



Lucia och mamma Blanche Fleur

2010-08-20 @ 12:28:32
URL: http://www.vastgotaspets.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0