Vilket jävla trist väder vi har... Å var fan är snön??

Ja säg det.. det är som bort regnat lixom... Tänkte skriva lite och ladda upp någon bild...

Ja va ska man börja med då??

Halvar har redan hunnit fått hela 5 tänder. Han kan stå själv jätte länge
 och ta några steg sen är det golvet som gäller...

Liza hon växer och frodas. Hon har tappat sina valp tänder nu och är snart färdigvuxen.. Om man jämnför med Ina...  Hon har väl ca 2-5 cm kvar...

Och jag har redan börjat julpynta lite grann. för iår blir det bara julgardinen och belysning..
Kanske någon julgran med...

Ja och jag är hemskt besatt av farmville ! Ett djävulskt spel det där... Haha

Nej här kommer lite bilder !!

Liza    

 

     

 Kusin mys efter Ikea...



Tack och adjö !


Kommentarer
Postat av: Theres

Ja det är det säkert :)

Haha ja vem vet vad han berättar! Har ju fått höra en hel del under den här jakten, hur bra jag var och att han skulle bli tillsammans med mig för han var äldre och mer mogen hahaha Nej det är så trevligt med jakten och gemenskapen! :P Inte så många som förstår det bara...

Trevlig helg du med vännen! Hälsa alla :) Kram!

2009-12-04 @ 13:13:13
URL: http://brustheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0