Vilken hund som passar mig...

Stal denna länk fråm kusinen !


Med bakgrund av upplysningarna du har gett vill vi föreslå följande raser:

Alaskan Husky
Basset hound
Bayersk viltsporhund
Beagle
Bernerstøver
Canaanhund
Dachshund korthåret
Dvergschnauzer hvit
Fox terrier glatthåret
Hygenhund
Islandsk fårehund
Lapsk vallhund
Norsk buhund
Schweizerstøver
Shiba
Västgøtaspets
Østeriksk pinscher

jag har fassnat för västgötaspetsen. verkar vara en riktigt rolig hund att satsa på.
Gissa om jag saknar lilla selman....
Men det får bli sen när halvar hunnit bli liiite större som vi ska skaffa oss en hund....



nej nu får jag inte sitta här längre... Som vanligt då jag ska göra allt för jonas duger det inte att vara hos inte...
SUCK !
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Jonas kanske kan skaffa lösbröst...då kanske Halvar blir nöjd :-) Såna där som han hade i Familjen är värst eller vad den hette...du vet vag jag menar ;-)

2009-03-19 @ 20:41:29
URL: http://solmarinas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej vännen!

Nä de är ju ingen ålder på en häst eg.

Men eftersom han väger över 1 ton, har problem me både ben o rygg, och kostar bara massa pengar o "inte har nån funktion" så får de tyvärr bli så här. Trist men sant.

Hoppas ni mår bra & att de går bra me lillgrabben?

Vore kul att ses nåndag....

Ska ni in till Mora snart? Eller Våmhus? =)

Ha de så bra! Kramar.

2009-03-19 @ 23:49:10
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Kusin Sol Jenny

Du Blev utmanad av mig, kolla in min blogg.

KRamar från Sol Jenny

2009-03-20 @ 08:45:34
Postat av: Maria

Ja fy för marskatter... Den andra däremot är lugn och fredlig. Han vill inte ens gå ut innan termometern visar 20+.

Kram

2009-03-30 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0