Jess !

Vi fick en barnvakt ! men vädret var ju inte det bästa. jag och jonas borrade varsitt hål om kälken och martin å daniel gjorde upp eld och fixade grill pinnar till korven !
Det börja snö en massa. så vi struntade i fisket och gick in på korven ist.
Hadde folköl med mig åxå ! Mums.
var väl på tjän en timme typ. Trodde jag skulle komma hem till en grinig unge. men nej då han sov så sött så för han hadde nyss fått mat så han var ju super nöjd !

   
 
Så här söt var Halvar !




Och alla som känner Ida vet ju vad hon vill ha ! En himla massa klapp och kliningar bakom örat. Ja var som hellst.
Halvar var lite kinkig och ida satt så presis så att halvar kunde sparka på henne ! Fast halvar sparkar ju inte så hårt men ida njöt i fulla drag. Gratis massage ! Hihi
Här är en lite misslyckad bild men det som är suddigt är halvars fötter. Fick inte till någon bra bild..


Jaja så är det !
Nu har jag äntligen fått lite tid vid datorn fast ints så mycket som jag hadde velat ha..
Alltid nått.

Nu ska jag gå och lägga mig. ska agera fjåspiga hos ester i morgon vid 9-10 snåret !

Sov så gott !
Nattis här !
Over and out !

Bonus bild på halvar



Jag börjar tro att han ska bli någon boxare kanske när han blir stor. Ser så ut iaf..

Kommentarer
Postat av: Maria

Han är så söt! Måste komma och hälsa på er snart! Kram

2009-03-04 @ 10:25:09
Postat av: Kicki

Hihii såå sööt =)

Sveriges nya Ingemar Johansson kanske ;o)

KRAAAM på dig sköt om er ♥

2009-03-05 @ 10:35:20
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du är utmanad av mig i min blogg =)

2009-03-05 @ 18:54:59
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken liten goding ;)



Du är utmanad av mig oxå i min blogg =)



Kram på dig.

2009-03-05 @ 21:26:28
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0