Vad gick fel ? vad hände?

Det kan man ju undra.
saknar selma jätte mycket och det är så tyst ute i hundgården nu.
    

   


Visar här lite bilder på henne !  Riktig gullhund detta.

 Liten söt puppis..



Hoppas att du kommer att få det bra nu dit du kom !

Är faktiskt hur glad som hellst att hon dog hemma än att några vargar skulle äta upp henne.

Nej nu väntar vi på att halvar ska bli lite större så vi kan skaffa oss en hund.

Nej ha de bra alla som läser detta..

Har fullt upp med min lilla plutt om dagarna så jag har ju inte tid å sitta så mycket framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tröstkramaromdej

Vet ju inte vad som hänt, men så söööt hon var, lille vännen.

Det är alltid svårt att mista våra nära och kära, vet precis vad du går igenom.

Vi får gå vidare och trösta oss med alla fina minnen en sån här gång.

Hon har det nog bra där uppe i djurhimlen =)

Och nu har du ju lillpojken att ta hand om.

KRAM, KRAM Var rädd om Er!!

2009-02-09 @ 17:59:16
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja man kan då undra vad som hände. Hoppas att hon bara dog lugnt o fint i sömnen och slapp lida.



Ps. Mitt erbjudande står ju kvar ifall ni vill ha en hund ;-)

2009-02-10 @ 11:40:40
URL: http://solmarinas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fy va trist!

Hon är/var ju sååå söt!

Men hon har det ju bra uppe i djurhimlen, tillsammans med min älskade Tequila....



Vi funderar oxå på att skaffa hund, men jag måste få jobb först....

Massa bamsekramar & styrkekramar!

2009-02-10 @ 12:07:34
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Sol Elin

Beklagar sorgen!

Inte kul det här när dessa lurvisar ska kila bort. Saknaden är fortfarande stor hemma efter Peggy...



Är du hemma i helgen, typ lördag?? Tänkte komma förbi o lämna tillbaka filmen jag lånat en längre tid nu. Kramar

2009-02-12 @ 06:18:14
Postat av: Lisa

oj vad tråkigt :(

men ha en bra helg iaf!

kram.

2009-02-13 @ 16:37:14
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0