Söta lilla Liza



Har redan börjat att sitta och vakta vid trappan ! Vilken tjej jag har fått tag i !
Lite långt att åka men det var det då värt ! Var in i Kil en sväng och hälsade på syster yster på hemvägen och visade upp Liza .
Jasmin var ju så söt när hon skulle säga till Halvar att han inte fick leka med vissa saker så hon sade "AJA BABA , INTE JÖJA" Så söt och så rädd om alla saker. Du ska bara veta jasmin att halvar älskar att leka med massa leksaker. Kanske till och med dina barbie´sar Hehe
Vi åkte ca 05.30 på morgonen och kom hem prick 00.30 idag är man slak..

Mer kommer senare när tillfälle fås...

Kram

Kommentarer
Postat av: Marina o Viggo

Vilken söt liten tjej!

Tror dessvärre inte det är någon som är rädd för henne när hon sitter och vaktar :-)

2009-08-30 @ 18:59:40
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Sol Elin

Så söt hon var =) Hon blir nog en fin fin vakthund. Hehe.

2009-08-31 @ 11:42:34
Postat av: Kicki

Tjena bruden =)

Längesen jag varit in här och på min blogg ... men r tillbaka nu, hoppas jag.

Vilken sötis du har på trappen då.. ♥ så goo hon ser ut =)

Kramis må så gott och hoppas allt är bra med er?!

2009-08-31 @ 18:48:28
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0