Karnevalen !

Ja  då har karnevalen passerat och nu e de bara ett år kvar till nästa..
Kännde mig bara mest stressad över att jag skulle vara på så många ställen samtidigt så det var inte bra.
Toppen tur med vädret måste ja säga.

Bjuder på en kändis bild !!



Inte alla dagar man får äran att ge en kändis (Anna) en fin entre´ med stygga  till barnmaskeraden.
Viggo var helt salig. det var jätte kul att rida häst..  Tur att stygga är en så snäll häst.

Pelle var duktig han med Annie hadde gjort han så fin med sidenband och blommor.

Sen åkte vi iaf till orsa på kvällen. Bilen stannade i vimo och tur att jonas hadde datorn med sig att han kunde kolla va de va för fel. Men de va bara ett glapp i boxen.
Jonas mormor bjöd på god mat ! tjäder oxfile och lax. Kände mig som en rullande köttbulle när vi åkte till oljonsbyn för att sova..

En tidig morgon med mycket frisk luft och dålig sömn så va de skönt att bara få gå och lägga sig.
Vaknade tyvärr av att Halvar skrek och skrek. Tur man har läst på lite om nattskräck. Höll på i 10-15 min
Sen tuttade han och somnade presis som om inget hadde hänt.

Nej nu ska jag och halvar gå och ta oss en duch och gå och sova. Han e lite kinkig och jag e trött i vanlig ordning !!

Sov så gott alla glada !
Älskar mina underbara pojkar massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0