En stulen lista IGEN !!


Vad heter du: Madda
Var bor du: Venjan
Trivs du där:OM jag gör? Självklart
Brukar du läsa horoskop: Händer väl ibland
Har du körkort: Ja
Favoritdjur: Hundar och råttor
Festar du mycket: Nej inte nu längre
Sprit, cider, vin eller öl: ÖL
Brukar du bli för full: Nej de var längsen 
Antal kuddar i sängen: fyra - sex
Äger du ett busskort: Nej det var nog säker 10 år sen.
Vad åt du till frukost: Hårdgås med ost på och oliver till. och en kopp kaffe på det.
Har du haft sex idag: Nä de blir inte så mycket nu förtiden..
Nästa mål i ditt liv: Få tag i en bra hund !
Hur svarar du i mobilen: Ja det är madde!
Antal timmar sömn inatt: vet ej..
Sov du ensam: Nope ! vi ligger och myser alla 3
Din hobby: Jaga kossor !!  
Vad är det för veckodag?: Måndag
Vad åt du senast: Ett smakprov på grytan mamam ska laga till.
Vem fick du sms av senast: Annie
Vem ringde dig senast: Min trevliga och roliga granne O.T
Godaste ölen du druckit: Ekologiska falcon ölen !
Vilka hårfärger har du haft: Svart och lite rödaktigt. Mest min naturliga.
Vad såg du senast på TV: Ja och det har jag redan glömmt..
Vad läser du för bok just nu: Inget alls.
Längd: 170
Skostorlek: 40
Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: Ja faktiskt !!
Vad gör du om ett år: HAha ja har jag tur så har jag ett jobb. annars ska ja bli bonde på heltid.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej verkligen inte
Dricker du: Ja för fan !
Vilken parfym använder du: Diesel och peak P.
Vilka skor använder du: Mina foppisar ! och gummistövlarna ibland när det behövs..
Dagens klädsel: Mysbyxor och en trasig t-shirt !

Nej  nu ska jag åstadkomma med nått här i hemmet ! Ha en trevlig dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0