Sista April !

På sista april så blir vi hemma i venjan.
Måste ju dit å rädda igelkottarna från att brinna upp. Hahaha

Nu har halvar hunnit bli 4månader , 4a MÅNADER !! Shit vad fort det gått..
Idag har han faktiskt vänt sig från rygg till mage ! Å vad glad jag blev då...


     
                                                                                            Björntämjaren Halvar !

   Ida undrar om Halvar bajsat..
Hästsport är intressant ! 

Nä nu får det vara för denna gång eftersom jag inte får sitta vid datorn längre...
Älskar pojkarna i mitt liv !!
Hej svejs !


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken sötbebis ni har! Verkligen!

Blir lugna puckar här idag. Tänder en egen brasa i grillen här hemma istället.

Trevlig helg på er!

Kram

2009-04-30 @ 09:35:35
Postat av: Marina

Ojdå, då står det inte på förrän han börjar hasa sig över golvet.



Vi skall inte gå på någon brasa för den är så sent...20.30 skulle den tändas och det är ju alldeles för sent för sådana gamligar som oss ;-)

2009-04-30 @ 13:58:08
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Sol Elin

Woow 4 månader redan?? Jisses måste ta mig en sväng hem o klämma lite :P Får inte gå allt för långt mellan gångerna. Trevlig Valborg på er!



Kramar

2009-04-30 @ 14:08:09
Postat av: Karin.

vilken glad plutt:D å så stor han blivit!! Tycker dom växer så de knakar, å snart är Melina 3v tycker hon växt mycket redan:) Kramar!

2009-05-19 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0