Vilken tok fia Selma är

Hon har hittat min skål jag ställde på stolen med mjöl rester från stompen..
Hadde jag vetat hur man lägger ut en film så har jag en på henne.. HIhi hon sitter bara och slickar sig runt munnen och det vill inte lossna ! haha

Nä nu ska jag gå och diska lite grann så det inte blir så mycket sen när man ska plocka reda efter middagen.
och sopa lite grann ! Hoppas att jonas har fixat min dammsugare.. om det finns hopp för den vill säga..
Annars så behöver jag en ny likadan.

Puss på plutten igen..




har smakat på mjölet..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har faktiskt ingen aning.... Får väl hoppas att du vinner tårtan då =) KUl födelsedag o börja dagen hos tandplågaren =( Ha de så bra. Kramar.

2008-09-03 @ 17:19:01
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Maria

Besvarar här din bloggkommentar hos mig! Ja det ska bli härligt med Turkiet! Åker med Alex, mamma, Anders, Markus och Nettan. Ölen ska visst vara billig. Synd bara att jag inte dricker öl ;) Ja nu smäller det snart för dig med =) Jag tycker allt att jag vart lite stelare efter 28 fyllda så nu vet du vad di har att vänta dig. Du kan väl messa er adress så slänger vi iväg ett kort från utlandet! Kram på dig o magen!

2008-09-03 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0