Vilken Bäbis man har..

H*n har fått ett nytt smeknamn.

KARATE KID !


har ett sjuhelsikes till rörelse marsh.  Jag har hotat att det blir indragen vecko peng för denne, men det verkar inte bäbis bry sig om och fortsätter leva rövare..
Är ju kul att bäbis är pigg och sprallig. men ibland tycker jag att bäbis har sprattlat lite väl mycket.

Men när blivande gudmor kom förbi och skulle känna så DÅ KUNDE BÄBIS VARA STILLA...
Så gudmor får vänta till en annan dag då sprattlet går för fullt.. Haha

nu håller den på med sitt arbete igen. men jag hoppas att jag kan sommna ändå..

Var ut och skulle jaga hare i dag så kom vi inte i väg försen klockan var kvart i sju och då började det ju nääästan att mörkna. Vi åkte till Ester och tog oss en kopp kaffe ist och jag släppte selma så hon fick springa lös, Det var så roligt å se den fjant hunden springa på i turbo fart och gira så hon nästan gick omkull. Ska filma det en dag när det blir tillfälle för det..

Nu väntar sängen, Jonas och en hund där i. Hampus är väl sur för att vi inte komm hem igår. Men men..
Jag ska då försöka plocka bort fästingen när han komemr hem.

Ps i morgon om det är bra väder så ska jag nog åka till mormor och plocka lite svarta vinbär..
Visar sig..

Puss på mina snuttisar och kram på resten.
Love my jonas L !

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jodå jag tar en dag i taget ;)

Må så gott!

Kraaaaaaam!

2008-09-07 @ 21:36:00
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha! Det känns igen! När ngn annan skulle känna på sparket så försvann det fortare än kvickt

2008-09-08 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0