Presenterna !

Då har man ätit en god middag ! fått en god tårta och massa gott doppa !
Bäbisen lär väl slå fri volter i magen *ler*

Och så vill jag tacka alla som grattat mig i dag ! Många kramar på er igen !

Jag fick :
En Gjutjärns gryta av Svärmor & co
En kondom av Martin ! Haha (kondom mannen)
En fönster dekal med nasse på. Passar perfek till barnkammaren av mamma
En väska med hello kitty ! Mamma tyckte jag behövde en större väska.. Det har hon så sant i så..  
En tomte lykta med sol cell fick jag av mamma !
En tupperware låda som jag ska marinera kött i..
En skötväska som jag ska ha till bäbis sen.
Och 200 kr av Ester och Janne

Sen var det slut. Jo jag köpte mig en bingolott på mora ! Min present till mig själv..




Selma och ida har varit ute på rymmen hela dagen.. det var 2 st dy blöta hundar som kom hem.
Dom låg då vid soffan när vi satt och dinerade
 Ida kommer då att vara lite stel i morgon. haha rätt åt henne..

Nej nu blir det en duch här och nattis så man kan kanske ut och göra nått kul i morgon innan man ska åka på jobbet !

Älskar dig min underbara plutt ! puss på dig Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!

Säger grattis (i efterskott) heh...

Bättre sent än aldrig =)

Länkade till dig från mig..

Kram sköt om dig!

2008-09-07 @ 14:12:25
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0