Nattgästen !


DENNA varelse har hållt oss vaken i natt. till och från.
Mig och lille karate kidd.  Han har varit utanför huset och retat hundarna.
Nu på morgonen när jonas åkte så sa han att det var en räv i hästhagen så sjuka jag fick lov att masa upp mig. ur den varma sängen.
När jag fick se den så såg jag att det var bara en liten valp som nästan nyss "flyttat hemmifrån" men så söööt.
Han fick en gammal smörgås som varken jag eller katten velat ha.  Tog den och drog som en avlöning!
Skit gullit.
sen kom han tillbaka och ville ha nå mer gott. så jag hittade lite gammal leverpastej i kylskåpet och gav han i omgångar.
Och katten ville gå ut åxå men jag plockade ur fönstret i hallen så han kunde titta. att jag inte filmade katten åxå, som satte och jamade och klöste på fönstret när han såg räven.

Till sist kunde jag då inte hålla hampus inne när räven kom och skulle äta den sista leverpastej biten och så skyndade sig katten till matbiten och räven stack av rädsla för en liten katt. Haha
men räven sitter ute nu och sjunger sin melodi nere vid martins amazon.
Nu ska jag göra mig en kopp te och gå och lägga mig igen och bli frisk så jag orkar jobba i morgon.
Kanske så orkar jag nog blogga lite till senare idag.
Visar sig.

Puss på min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0