Lista

1. Vad är klockan? 09.20

2.Ditt namn? Madelene

3. Smeknamn? Maddapadda

4. Piercings: Nej tack

5. Ögonfärg: Bruna

6. Födelseplats: Mora

7. Favoritmat? Kokt kött och rotmos.

8. Någonsin varit i Kalifornien? Nej

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja

12. Krutonger eller baconbitar? Baconbitar

13. Favoritdag på veckan? Fredag

14. Favoritrestaurang: Merals

15. Favoritsport: Hockey

16. Favoritdrink: White russian. Dock ej på ett tag.

17. Favoritglass: Melon glass

18. Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney

19. Favorit-snabbmatsrestaurang i stan: Mc D

20. Vilken färg har din sovrumstapet? Rosa

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? För många

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Kusin Jenny

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Handlaren i
Venjan

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Stirrar in i väggen...

25. När går du och lägger dig? Ca 22-23 tiden

26. När brukar du vaken på morgon? kl. 05.00

27. Vilket tv-program missar du inte? Missar jag så missar jag.

28. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min älskling Jonas.

29. Ford Eller Chevrolet? Chevrolet

30. Vad lyssnar du på just nu? webbradio VINYL 107.

31. Vilken är din favoritfärg? Svart och Rosa

32. Hav eller flod? Flod

33. Hur många tatueringar har du? Inga

34. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej inte vad jag minns

35. Katter eller hundar? Hundar

36. Sommar eller vinter? Båda

37. Är du singel? Nej

38. Är du kär i någon? Ja

39. Vad gör du kl 18.50? jag kommer väl förmodligen att hänga tvätt eller nått liknande rensa bär eller fixa åt djuren. sen blir de tack och godnatt..

40.Utmaningen ska vidare. Jag vill gärna veta vilka följande personer skulle välja om de tvingades ha sex med nån av samma kön: Marilene så klart ! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0