Idag

så gick jag upp samtidigt som jonas. jag skulel ju bara upp och göra en pink och äta lite grann. fassnade vid datorn lite och sen tittade jag på mina lingon i safferiet och Pang så skulle jag göra lingon sylt.
Mycket väl när jag gjorde sylten så hadde jag nog i lite för mycket vatten så det blev en riktig soppa så jag silade bort en del och nu har jag gjort saft på det. och så har jag gjort ett litet försök med lingon gele. man vet ju inte hur det blir men för modligen en mycket söt "genomskinlig sylt" med lingon smak.

Nu ska jag till å köra en massa tvättar ! ska ut i vebon och kolla vad som behövs tvättas efter att jag tappat ved på min kartong där.
Eller om jag tar det en annan dagl jag ska då upp och röja bland bråten i köket upp och se vad jag ska lägga ut på tradera och kasta osv.

Först så måste jag hjälpa till att göra 2 hagar till korna. det är dax att flytta dom igen. fan vad dom äter.

Fan så pigg jag är i dag. å jag vet ju inte heller var jag får min energi i från heller..
Undrar om jag är sjuk eller nått?

Jaja på lördag så ska jag då jobba och då åker vi till orsa och sover över där för ja ska jobba på söndagen åxå.

Nej här kan man ju inte sitta hela dagen heller? Haha

Puss på plutten min. och på min lilla odåga till karate kidd som sprattlar i tid och otid. Älskar dig ändå.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Heej =)

Tack för besöket & din trevliga kommentar =D

Ja du skulle varit med på nån match hemma, du får så gärna stå bredvid mig. Skulle varit skojsigt värre, jag ska gå nu på söndag kl. 16

Ha det så bra och sköt om dig!

KRAMAR

2008-09-18 @ 18:30:50
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Marina

Du passar att vara gravid, så här aktiv har du aldrig varit ;-)

2008-09-19 @ 01:03:13
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0