Hejsan hejsan !

Kollade runt lite och skulle se om jag kunde lägga in någon film snutt.  Vet inte vart man kollar det..
Så det får vara.

Idag / ikväll så ska jag ut och jobba 15.30-21.30 sen blir det orsa som gäller.
Nu ska jag gå ut och sätta upp lite tråd till hästarna gjorde en liten och en lite större hage i går.

Tack Kicki och Jenny för kommentarerna!


Bäbis sparkar och har det bra.
Martin håller på och hjälper pappa med grönfodret. och ville att jag skulle åka till affären runt 12 och köpa en hamburgare åt han. Fick då pengar så jag ska väl vara så snäll och göra det... OM jag kommer ihåg vill säga..
Sa åt han att ringa och påminna mig.

ska vika lite tvätt åxå och se om jag hittar nått kul att lägga ut på tradera.

Men puss på min darling !

Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjingeling bruden =)

Hoppas allt är bra med dig / er?

Tänkte tipsa om en bra sida där det finns mycket skoj du kan göra med din blogg ;)

Bl a lägga in filmer..

Är det så du vill ha hjälp med nå så hör bara av dig.

Ha en bra dag och helg, Var rädd om Dig!

KRAAAAAM

http://www.designadinblogg.se/

2008-09-12 @ 11:21:31
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Svar; Ja det hade varit trevligt att ses över en fika, nån dag, kväll, helg...när det passar oss =)

Det är bra här, jobbar och står i...ett tag till iaf...

Vi får höras, Kramisar

2008-09-12 @ 11:42:56
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0