godkväll.

nu är det segt att sova.
låg faktiskt och sov en liten stund men vaknade av att älsklingen låg och ryckte. sen när man försökte sommna om så började karate kidd att göra sina sprattel konster.
så jag har legat vaken en timme ugnefär Jäääsp.

men idag har jag hunnit med mycket. och marilene åxå.
Släppte selma så hon fick jaga hare
gått upp lite älgpass 4st för att vara exakt.
fikat. men så gott det var med kaffeoch bullar. selma "avbröt" sin jakt föratt fika lite hon med.  Haha
och så har vi plockat lite lingon, hittat värsta blåbärsstället som jag nu lovat ester att jag ska följa henne till.
väl hemma så har jag utökat hästhagen så dom har lite skog att gå in i och klia sig på.
efter maten så satte vi upp tråd på den nya kohagen som pappa satte upp pinnar till här om dagen.
och så har vi flyttat över dom som var hos rantala. dom blev så glada sååå...

just ja, bara för att jag smög mig nertill köket så hörde selma att jag öppnade skåpet så hon blev tvungen att skynda sig ner å se om jag hittade nått att äta, hon kammade noll. men jag ska nog göra mig nått att äta för jag börjar bli hungrig.

Jad et var väl lite jag hade att komma med.

Jo det är kallt inne i dag, harint varit hemma och eldat nått så det är 15 grader inne. kul
och så är det runt 4-5 grader ute.

nej nu ska jag göra ett försök.

Nattis

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Kolla blogg hos mig som du har blivit utmanat av mig, kraam



2008-09-18 @ 07:22:49
URL: http://soljenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0