Fyy i mogon blir man ju äldre...

 
Men är det inte så när det hör till att fylla år !
Så i morgon blir det grillad kalv file. och en jätte god potatis gratäng med massa vitlök + en sallad till maten.
Efter rätt så blir det tårta och kaffe ! Ska jobba hela helgen så jag och selma får inte ut och jaga någon hare än på ett tag.. Men kanske på måndag ! hadde varit kul å få någon hare åtminstånde.. (mmm har gryta) gott gott !
Och i dag på shemat så ska jag baka stomp och sen ska jag laga till lite lax ! Mmmm så gott det ska bli !

selma litter och myser i soffan som vanligt och hampus ligger i andra soffan och surar.. Har lagt lite avmasknings medel i hans mat och han har bara lite kvar han ska få äta upp innan han får gå ut. sen efter maten om det slutar blåsa kanske man ska åka och hälsa på mormor och morfar lite grann ! Kanske kolla på morbrors björn om den är kvar i venjan vill säga..

Nej nu ska jag baka så jag får göra nått annat kul !

 se så söööt man får vara !
Puss på dig gumman lilla !

Och naturligt vis En STOOOR PUSS till dig Jonas ! Kram från mig och lill*n

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe ja nu är de inte långt kvar tills du fyller år. Lyssna på Radio Siljan kl.11 till 12 imorn. =) Om ni får in den kanalen där ute i skogen =) hihi

Ha det jättebra o sköt om dig. Hälsa Jonas. Många kramar.

2008-09-03 @ 13:38:01
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0