Före och efter ,och en bild på magen..


Detta är jag innan jag lekte med saxen.


ny klippt
   Och detta är efteråt. Blev faktiskt rätt bra, lite ojämmt men mycket skönare.

Och typiskt killar som inte märker det ens...  Älskar dig ändå min sötnöt.. Puss

Och detta är min mage Är ju i v24 den har blivit stor för jag tror att det är karate kid som har töjt ut magen när h*n sprattlat....
Nej det är bara jag som är i V24. och på fredag går jag in i V25.  Idag så är det bara 114 dagar kvar till den 1a januari..

Puss på plutten min. Kram

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Ojoj mage har växt mer... Du har blivit söt med ny klipp håret... =) Kram

2008-09-10 @ 07:41:15
URL: http://soljenny.blogspot.com
Postat av: Kicki

Tjingeling mitt i natta =)

Vilken skillnad på före och efter...snyggt blev det iaf ;)

Duuu, det var längesen vi sågs känner jag...när ska VI ses da??

Skulle vara jätteskojsigt...

Var rädd om Dig!

megabamsekramis till Dig ;)

2008-09-10 @ 23:31:06
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken mage =) Kul!

2008-09-17 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0