Jobb jobb jobb ...

Ska jobba 15.30-21.30 i kväll
i morgon ska jag jobba 13.30-21.30
och på söndag ska jag jobba 12-16

Super sköna tider ! Inte så tungt på helgerna är det heller !
Ett jätte bra arbete med trevliga pentionärer eller hur de nu stavas.
trevliga arbetskamrater ! Kan man få det bättre?


Jonas är hemma i dag för dom hadde inte så mycket jobb att göra i dag.
Skönt med sovmorgon. haha vaknade strax före 7 och försökte sova vidare.
När klockan var tjugo över 7 så gav jag upp och startade tv å kollade på våra bästa år !
Nu ska jag göra gröt och mumsa på det.  gott gott det serr´u...
sen är det pant dax !! och återvinnings dax ! hård plast och kattmatsburkarna och glaset ska lämmnas.
Har ju städat pumphuset själv i går! eller jag fick ju hjälp av martin så jag har ju inte gjort allt själv med den tunga kartongen med mina bäbis kläder jag hadde när jag var liten....

Nä nu kurrar magen och bäbisen sprattlar samtidigt. nu lär jag gå och äta lite så alla blir nöjda och glada.
Jag , kroppen och lilla bäbben..

Pussar och  kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0