Jahapp !

Då var det så gott som helg igen !
eller vad man nu ska säga!
Jag jobbar ju i stort sett varje helg så jag brukar vara rätt dagvild ibland!
Tror nog att jag inte är ensammen om det syndromet.

Nu i kväll så har vi flyttat över alla kossorna till samma hage !
Många råm skrik var det då men nu är dom då tysta !
Pappa har fixat en riktigt stilig "herre" till flickorna ! Han heter ALLAN och jag ska försöka komma
ihåg att knäppa ett kort på han.

Suck vad jag ska jobba på lördag ! men det blir ju pengar iaf.
Ska jobba 15.30-21.30 på fredag
på lördag ska jag jobba 7.30-10.30 ,13.30-21.30
och på söndag kommer jag att vara döööööd. ska jobba 7-16
sen så får jag nog vara ledig ett par dagar.

Och då ska jag fixa till sovrummet mer här nere, min tv ska vi ta ner osv. för inte ska jag gå i trappor så mycket före
nyårsafton inte!
Haha vad "lat"  (rolig) jag är.

Nej nu ska jag hänga tvätten ! och stoppa in en ny maskin, gud vet vart all tvätt kommer i från???
Nej igen & puss på dejj min gosiga sötnöt´s plutt
KRAAAAM


Ps snart är det älgjakt ! Gött

Kommentarer
Postat av: Maria

vad du sliter! Är det ngt vik du går på? Kram

2008-10-03 @ 08:53:47
Postat av: Marina

Vänta tills bebisen kommer...då kommer du verkligen att undra hur en så liiiten kan fylla så mååånga tvättmaskiner :-)

2008-10-03 @ 13:46:49
URL: http://solmarinas.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hallillååå bruden =D

Hur är läget med dig? Hoppas det är bra.

Själv är jag arb.lös igen och måste på af imorrn =(

inget roligt alls...

Hoppas vi ses snart, sköt om dig!

KRAAAAM

2008-10-05 @ 17:47:04
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Svar Tack vännen =)

Ja det är trist som attan, men men bara att gilla läget =(

Och ja det är trist med af, trodde jag skulle slippa det mer.

Hoppas du har det bra iaf, och hoppas vi kan ses nå snart...det var ju sååå längesen =o

KRAMISAR i massor var rädd om Dig!

2008-10-09 @ 14:00:36
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Har utmanat Dig i min blogg ;)

kramis

2008-10-09 @ 17:52:06
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0