Jahapp så det är...

Börjar känna mig sliten på att jag måste göra allt själv.
får ingen hjälp utan jag måste ju "tjata" och då är man ju en riktig gnäll kärring. Men om man gör allting själv så blir det bättre. men massa tyngre...
Kan ju kyssa att jag får ta det lungt adjö...
Hur som hellst så ska vi då till orsa i helgen, och där får jag ta det lungt när jag ska jobba i våmhus.

Å i dag har jag så satans ont i svanskotan. har ju inte gjort nått utan jag har ju gått och vindat upp tråd..
Men man är ju mycket mer känsligare mot vissa rörelser nuförtiden..

Ja då har jag klagat av mig lite grann ! Nu ska jag gå och hänga tvätten och röja lite så man får det fint någon gång igen...
Suck..

Selma Selma gillar att ligga på saker...
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Skrota alla karlar och inför mer bebisar!

Jag hade hjälpt dig att städa jag =)

2008-10-30 @ 22:35:19
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men...får du ingen hjälp av "gubben" din???

Typiskt karlar >( usch å fy.

Kramaromlääänge

2008-10-31 @ 19:41:53
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0