Godmorgon !

Idag var det då skönt med sovmorgon ! har latat mig sen kl var 9.20 och kollat på tv.
har nyss orkat gått upp och gjort mig lite frukost !
Mmm så gott bröd jag har köpt. men det är lite synd på oboy´en. (min lilla morgon syndare)
Mjölken räckte bara till halva koppen så jag fick lov att spetsa i lite grädde. smakar mycket godare på nått sätt..

Nu väntar jag på papps så vi kan åka till mora snart!
Ska handla lite smått och gott till våran bil resa i morgon. jag kommer ju att vara alldeles slut på söndag. haha
vi ska ända ner till tranås och sen på vägen hem ska vi in på ikea och biltema i örebro.

Här är en bild på min lilla mage.
magen

Idag har jag bara 83 dagar kvar till BF
Dagarna bara rusar iväg..

 Här kommer bilden på Allan ! Hur gosig som hellst. han är som en kattunge ungefär.
Lika kelig iaf. men kanske inte så värst lekfull. haha

Blir nog massa ko bäbisar i sommar med tanke på hans "aktiviteter" & "umgänge" med kossorna.. = )


Här är en fin sommarbild på hundarna ! dom är alltid sin spegelbild ! ni ska bara se hur dom kan fjanta sig.
Men nu har dom inte hundgården kvar utan den är flyttad en liten bit.

Nej nu ska jag åka och hämta ester sen hem igen och tanka bilen sen så sticker hon jag och farsan till mora !


Puss på min stora plutt och min lilla mini plutt. love you båda !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mage =) Kul! Tror ni att det är en pojk eller flickmage? Kraam!

2008-10-10 @ 14:29:41
Postat av: My self ! (Madde)

Jag tror att det är en pojk mage !

Kram

2008-10-10 @ 20:10:02
Postat av: Karin.

Ojj de växer så de knakar:D!! Är ju ett tag sen ja har sett dejj nu! Sj har man gått ner ca 3-4kg:S, men de tar man nog säkert igen snart;)har fått tid för ul nästa månad åxå, ska verkligen bli såå spännande å se va de ä för liten krabat där inne:D Sköt om er!!:) KramKram!!

2008-10-12 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0