Äntligen en liten sovmorgon

Men vi sov bara till 9 som vanligt ! Idag så ska jag tvätta massa tvätt plocka i hop inne i tvrummet  så vi kan få plats med våran nya pelletskamin. och sortera upp vilka julsaker vi ska ha i år. För det blir ljusstakar ,  julgardiner och några tomtar nere. uppe blir det ljusstakar och inget mer. Man är förmodligen trött sen när man har en bäbis att ta hand om.

Här har jag tagit bloggen från min lunarstorm för det var enklare att klistra in den än att skriva om den. =)
Ha en bra dag ! Kram madde


för nu har jag hunnit jaga älg mån-fre och på lördag så delade vi älgarna
och resten av lördagen gic till att ta reda på köttet. samt åt målarmästarn. och vattenpumpen gav upp åxå. så vi fick lov att åka till ester och hämta vatten och sen åka till hampus och låna duchen där. vilken tajming vi hadde. ha n bjödpå smarrig efterätt. som ellinore och petra gjort. mmm smaskens.
på söndagen så klev vi upp halv 9 och sen vid 11 så började vi ta reda på pappas kött. och vid 15 så for vi till göteborg. vid 20 tiden så var vi framme hos jonas kusin.
vi fick soppa och till efterrätt blev det blåbärskaka med grädde.
vi sommnade väl vid 23.30-24 tiden.
upp vid 9 snåret.
  
igår så åkte vi spårvagn och köpte lite havsräkor och massa sill på saluhallen.
lunch åt vi på pizza hut ! Mmmm gott
vi kom hem till venjan kl 20.45 och lastade ur pelletskaminen och så for vi till orsa och lastade ut den sistakaminen och åka till mora och byta bil. kom till orsa igen vid 23tiden.
imorse var det skönt med att gå upp vid 6.30 tiden och äta lite frukost och sedan ta sig en duch.
har varit på mvc och kollat bäbis. så jag lovar er att efter en vecka med ca en liter oboy varje dag så blev inte socker värdet nått vidare bra.
järnet hadde gått ner åxå så nu blir det till att äta järn.
blod trycket och bäbisens hjärta var bra. och i dag låg det p å 151.
Nusitter jag hos marina och väntar på att klockan ska bli halv ett  såjag ska möta marilene på AF . sen ska vi nog åka hem till venjan.

Puss och kram på min pluttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0