Älgjakt 2008

Då var det torsdag och jakten är snart slut.
Idag är det tråkit väder... regnar lite smått ute så man är ju så sugen så på att jaga.
har då lagt in ved i bilen nu så jag ska då ha nått för mig.
 Här är en bild på en älg som är lite sned i fejan.
hihi snygga piggar som sticker ut åxå..

Tycker synd om martin och jane och mas, (Mas flyttade) För ester kom dit och ska bo där hela jakt veckan.
Stackare..
För det händer mer uppe i norgasäl än nere i venjan. haha

Bäbis är hur lungn som hellst under dagarna då jag jagat. har typ bara haft hicka och någåt sprattel (förutom när man är i närheten av en viss person då verkar det som om bäbis blir upprörd eller så...  men det är väl bara en fas..?

Selma har fått sova inne i natt med och i natt har hon då spytt upp nått äppel liknade klyfta men det var då inte mer än den..


Nej nu har jag då hunnit blogga lite för dagen, och nu ska jag in och elda på papps så vi kommer i tid till morgon samlingen.

Puss å kram hoppas att det går bra för älskling att åka med reservhjulet och att dom fixar rutan! Puss


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas det går bra där ute i skogen, och att jaktlyckan är stor ;)

Ja, nu ska det väl gå bra för Mora IK när vi fått in den nye killen =)

Bara att kämpa på. Hoppas älgarna gillar Mora mössan också ;) hihii

KRAAAAAAAAMen och sköt om dig min vän

2008-10-16 @ 10:23:24
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0