vilken härlig dag..

Det är i dag. har sovit ganska dåligt sen jag var upp på toa inatt.
Så jag har legat och slummrat och kollat på lite tv fram tills kl 12. Skönt å få vila lite. Nu ska jag fortsätta med mitt tvätteri här av barnkläder.
det ser inte ut att vara så mycket men det är det..

Åsså väntar jag på sotaren åxå. om han nu verkligen skulle komma i dag??
fryser faktiskt ! och vill elda !

Men men.

Ska ut till hästarna och knäppa lite kort så jag kan skicka ett julkort till han jag köpte stygga av.
Undrar om hon är sammarbetsvillig? Får locka med lite godis...
HAha

Nej nu ska jag göra frukost här !

I morgon blir det mora hela dagen ! Och så ska jag jobba i helgen. så då blir det ju orsa som gäller.

Ha de gött !
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Har du räknat på hur mycket du har av alla de sorter nu då?

Syns i morgon.

2008-11-20 @ 13:43:41
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0