Mobiltest


HAR DU PUSSAT NR 2?
Anders köpman. Ja det har jag vi dejtade lite förr.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Ronnie J
Vi har bara träffats en gång på båten och vi skickar massa roliga historier till varandra.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Sälen städ.
Aldrig mer hoppas jag..

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
Rolle Tysk.
 En go och pratglad jävel !

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Marina ,
Ja det måste ha varit på BB när jag var nyfödd och familjen fick komma och hälsa på. Då träffades vi.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
Min nätkompis Kent.
Vi har ju aldrig träffats. Kommer nog aldrig att göra det heller. En go kompis

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
David roos. 
ja det är man väl med alla sina nära vänner.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Marit.
Ja vi har ju gått på massa bio här i venjan och så har vi väl sett någon i mora.

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Torbjörn U.
Nja inte vad jag vet. tror mest att vi är kompisar då båda har respektive. ; )

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Stina J. 
Vi pratar mest om festkommiten här i byn.

KÄNNER DU NR 1?
Johan Böl.
Ja vem känner inte han? En jätte najs friend !

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Kevin !
Ja absolut ! Han är min älskling nr 3. ;)

Kom igen nu och pröva "lyckan" i era telefoner. Tyckte det lät fjantigt först. men det visade sig vara roligare än så..
KRam madde


Kommentarer
Postat av: Kicki

=D Kopierar denna och lägger in hos mig ;o)

Om jag fattat rätt ska man alltså bläddra till nr i telefonboken, eller??

KRAMIS Ha de så gott, PUSS! =)

2008-11-18 @ 14:45:29
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej vännen.

Nä inget jobb än, ser mörkt ut =(

Men får väl hoppas jag hittar nåt.

Har väl ätit en massa vitlök idag,

så basillerna borde vara borta snart ;o)

Kramis ha det så bra!

2008-11-19 @ 20:22:40
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0