Min älskling och jag !

Har varit tillsammans i 2 år nu ! Och vi är still in love. å bäbis på väg.

 

Det känns som om vi varit tillsammans mycket längre. så är det nog för alla par skulle jag tro..
Idag hadde jag faktiskt äntligen tänkt åka upp till matsäl med selma och jaga lite hare.

Men man vaknade upp till snöfall så jag får roa mig med att göra iordning bäbis kläderna nu när jag köpt
parfymfritt tvättmedel.
Bara jag orkar. Har inte någon vidare stor lust med nått nu. Tror jag lyckats vända på dygnet åxå.
Men det ska väl rättas till snart.

Nej nu ska jag orka göra nått här. kanske blir till å kolla på tv en sväng först?
Jaja

puss på mina pluttar !
Kram madde

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till er båda på 2 års dagen!!

Många kramar.

2008-11-18 @ 15:32:18
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad roligt att du träffat rätt! Grattis till er. Kram

2008-11-18 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0