Hejsan !

Just nu så är jag lite mera deprimerad.. Har visst problem med socker nu så jag får inte äta vad jag vill.
Jag skulle kunna göra vad som hellst för lite choklad just nu..

Nu på kvällningen så har vi packat vårat älgkött.
 jag å papps fick dela på en halv älg ! Skönt å fått det gjort. Ingen höjdare med min hand var det heller.
Blir till att ringa distriktan i morgon om det sitter i.

Imorgon ska jag jobba 13-16. Alltid nått med dessa små timmar. sen blir det orsa. dit å lämna kött och sova över så man får lite sovmorgon på torsdag då jag ska på MVC. dit på koll + att jag ska prata lite om mitt socker osv...

Och på em så blir det ett besök på Af rehab. trökit men det är ju iof sig bra.

Bäbis är elak. bara sparkar och boxas. skulle inte förvåna mig om bäbben bits åxå..
Har ju vuxit en del så det är trångt åt h*n nu för tiden det kan nog vara det.

Nej nu tänker jag göra kväller här. Skönt med lite sovmorgon. Vaknar väl när jonas ska åka som vanligt.
Och om jag gör det så åker tvn på kanal 3 och då får man ju se våra bästa år. Ingen riktig morgon utan det progrmmet.
Suck nu börjar jag att låta som värsta såpa fjanten ju.. Haha

Nattis på er !

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej hej =D

Man svarar när man får tid ;) bättre sent än aldrig.

Det är lugn, vännen.

Jodå det knallar på här, tar en dag i taget.

Inget jobb i siktet ännu, men det kommer väl, hoppas jag.

Hoppas det går bra för dig idag nu på MVC.

Ha en bra dag, och sköt om dig!

KRAMAROM

2008-11-05 @ 09:17:52
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0