FREDAAAAG !!!

är det i dag ! och jag har varit barnvakt åt lilla viggo ! han har varit hur snäll som hellst.
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13 så jag ska åka på lasarettet på föreläsning.
Skulle handla om förlossning i dag.
Å efter föreläsningen så åker jag till orsa...

I morgon så får jag sovmorgon ! ska jobba 11-16 skönt.
och på söndag så ska jag jobba 13.30-21.30. Bra tider !

Nu har jag hunnit fundera mera på att vara ledig inför förlossningen så jag funderar på om jag ska ta ut föräldra penning från 1 dec eller om jag kan jobba 1-2 v in i dec??
Jäkligt svårt att bestämma men det beror ju på hur pigg jag känner mig och just nu så är jag ju faktiskt väldigt pigg på att jobba.
det är ju lätta arbets uppgifter man har inom hemtjänsten ändå fastän det är lite stressigt ibland..
nej nu ska jag kolla på lite tv. om det är nått roligt program..

Trevlig helg på er där ute !
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Trevlig helg och var rädd om dig <3

Puss o Kram

2008-11-22 @ 09:19:41
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack vännen

KRAM PÅ DEJ

2008-12-05 @ 08:20:38
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0