Vilken trevlig helg det har varit.

Hadde jätte kul i fredags !
Hmm Björn rosenström han var tre kvart försenad med sitt uppträdande.
Men han var så jävla mycket bättre än jag trodde. Synd bara att det skulle spelas så jävla högt så man hörde bara dunka dunkat.
Vi hittade iaf marilen så vi åkte hem innan det var slut. Hehe
Här är några bilder på Björn.




Killen som försökte planka in !
Killen som försökte planka in




Och igår hadde vi det trevligt åxå.
Vi hadde ett snopp party !
Fan så roligt vi hadde det. vi skulle ju spela kubb fast det blev inte av med det nått.. vi får spela lite i eftermiddag
när jag piggnat till.
Jag jonas marilene vet nått kul !
Känner mig lite elak som partade till det så mycket igår.
Vi gick och lade oss 4...
är ju bakis i dag så det är väl saft och popkorn som gäller i dag.

Puss på pluttis

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad bra att partyt vart lyckat! Synd att ja inte kunde vara med. Kram!

2008-05-11 @ 17:19:58
Postat av: Marina

Var var Rosenström och spelade då?

Har missat helt...fast jag hade nog inte haft tid att gå dit iallafall :-)

2008-05-11 @ 22:52:42
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0