Måndag morgon...

Nu har hovslagaren varit här och verkat hovarna !
Fick tips att jag ska hålla på med han en hel dag med bara hårdkörning. Han är så full av energi.
Har då bestämt mig för att bara töm köra han. det får räcka.


Nu är jag då mycket piggare än i går ! Så nu ska jag se hur länge jag kan hålla mig tills nästa gång det blir kalas.
Man kan ju säga att jag hadde en nära dödenupplevelse igår. Haha men jag var inte ensammen. fanns faktiskt dom som mådde sämre...
Pappa fyllde år igår åxå så han bjöd på mat i evertsberg bygdegård. Kåke och Eivor fick följa med åxå.
Blev en slö dag igår mao.
Jonas mormor och morfar och mamma å pappa komförbi med pizza till oss och mat till hampus + avmasknings medel.
Sen blev det nattis.
undrar vad jag ska göra idag tro. hadde ju velat fiska lite men det blåser för mycket ute för att man ska kunna göra det.

Nej hepp ska nog överraska ester med ett besök senare, Ska hjälpa henne upp med nya gardiner.

Puss på plutten jonas


Kommentarer
Postat av: Sol Marit

Du får sätt in sol i namnet så du matchar mina länkar =)

2008-05-12 @ 12:25:42
URL: http://solmarits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0