Lördag !

Jobbade på dragspelstämman i går på parken ! Tjohej säjer jag då..
Nu ska vi ut och sätta potatis ! Älsklingen är och besiktar min bil i rättvik. den kommer inte att gå igenom.. suck

Sen kl 12-15 ska jag på parken och jobba några timmar till. Är nog säkert lugnare vid denna tidpunkt än igår. Haha

Kalven äter dåligare nu sen igår kväll. Den kanske har lärt sig att tutta på sin mamma? Men jag tvivlar jag..
Pappa köpte nappflaskor igår och då hade dom lurat på han lamm flaskor ! dom sa att det skulle funka även till kalvar. Jo tjena !

Hoppas kalven klarar sig ! den får en halv liter ersättning flera gånger om dagen. är inget roligt att mata den då den inte vill äta...
Kalven kallas ulla men jag funderar på att döpa om den till nått bättre ist. Mer som ett riktigt kändis namn då vi har kändis tema i år på småttisarna.
Hittills är det Carola häggkvist och "ulla" och Lilla Kevin Costner !
Blir nog någon mer snart !
Nej nu måste jag åka till ester och sätta lite potatis så man slipper det !

Puss på plutten...

Kommentarer
Postat av: Marina

Då måste ju ni döpa en till Viggo Mortensen!!!!!!

Hoppas kalven klarar sig!

2008-05-31 @ 20:19:41
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0