Hovslagare igen.

Stygga och Pelle har ju varsin hovslagare.
Han kom vid 9 tiden och så hadde han med sig en gammal och fin western sadel som pelle ska få ha när han är inriden...
Och sadeln fick vi låna igen till stygga !
 
Nu har vi hunnit med 2 kalvar åxå.
nu återstår det att slänga in kläderna i maskinen.
ska göra mig en kopp kaffe eller en kopp te. beror på vad jag har för gott hemma.
sen blir det till att leka soffpotatis såvida man inte ska ut och fiska lite fast det är kallt ute...
Ja , Det visar sig som sagt !

Jonas är ju jämt i orsa nuför tiden så man får roa sig själv !
Vill inte störa han så dom kan bli klara någon gång..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Jobbar du inget nu eller vad gör du? Vad är de Jonas ska bli klar med i Orsa??

Ha de så bra o vi syns på min fest om typ en månad. Hälsa Jonas. Kramar.

2008-05-14 @ 15:43:29
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej vännen! Jobbar du inget nu eller vad gör du? Vad är de Jonas ska bli klar med i Orsa??

Ha de så bra o vi syns på min fest om typ en månad. Hälsa Jonas. Kramar.

2008-05-14 @ 15:44:30
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0