Första helgen i orsa på länge !

Var ett tag sen vi var här och sov över.
Har varit hos marina och Viggo idag, vi lekte pruttleken för det var roligt. Är lite öm i läpparna ! haha nej då inte så farligt. Lite träningsvärk i armarna bara.

Sen så hämtade jag älsklingen i garaget och åkte hem till hans päron där vi grillade och åt en god efterrätt.
Har setat och hållt mina tummar för TEAM CANS !
Dom är då kvar till finalen ! Yes !
nu ska jag då gå och lägga mig vi vakande tidigt i morse för jag trodde att jag orkade åka på våmhusträffen.
Fy på lata mig. Men vi var då i mora strax efter tie.
Mår faktiskt rätt bra ! men det tar vi en annan gån för nu ska jag gå och lägga mig om jag ska orka vara arbetsledare åt pluttisen min.

Älskar dig Jonas !
puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Du glömde din kladdkaka och grädde i kylen...bäst du kommer och hämtar det innan jag äter upp det för dig ;-)

2008-05-04 @ 00:13:36
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0