Årets första kalv !

Hon är så söööt ! men det är dom allihopa när dom är små !
Så sööt liten tjej det här

Har inte gjort så mycket på några dagar nu !
legat hela dagen sen vi kom hem från sthlm !
gjorde inget särslillt när vi var ner dit, bilen började låta konstigt. Men det var inget farligt !
skönt det !Vi kollar upp vad som låter !
¨
Igår så var jag hos marina och hälsade på viggo ! träffade marit och jasmin strax innan jag skulle åka till orsa.
Lämmnade cittran där så jonas kan ta itu med hjul lagrena. Och byta tank vill han göra ! bara föra att värme skyddet är helt på den.
Men jag tycket om när det skallrar om plåten ju..
Men men Älsklingen vet ju bäst !

Nej nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv !
Trist väder idag och ingen orka att göra nått annat heller.

Suck

Kommentarer
Postat av: Marina

Gullig kalv! Den borde döpas efter Viggo då han var årets första släkt-barn ;-)

Viggolina Kanske....

2008-05-22 @ 23:24:30
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0