Sönda sönda..

Var på kalas igår ! herregud så roligt vi hadde det ! jag var chaufför och hadde hur roligt som hellst .
Började åska och blixta denna kväll med ! regn och åska var jätte mysigt !
gott åt vi åxå ! det måste göras om absolut !

mycket roliga människor fanns där !

Idag har det inte hänt så mycket. har sovit ganska länge. håller på och fixar mitt land nu
sen ska en kossa mjölkas och sen ska vi gå och kolla om vi fått någon mer kalv.
I eftermiddag så ska jag och marilene ut och bada ! fast i bjosjun ! haha vi körde fast nere vid ändan av ån igår ! pappa fick komma och dra loss oss.

Varmt blir det även idag med ! har nog redan bränt mig i solen.

Nej nu ska jag göra någon nytta och inte sitta här framför datorn.

Puss på den lata plutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0