Så var det !

Nu e man inte så nervös längre !


Nu vet släkten om att jag och jonas ska få tillökning ca den 2jan !!

Haha och ester fattade inte ens först att hon ska bli gammelfarmor. Hon hörde nog inte det..
Nu var det väl bara synd att Evert rammlade av pinnen  så han inte får se pappa ut och skjuta vagnen framför sig !


Nu har vi nyss kommit hem från mora blev inge orsa !
Vi hade ingen frukost till i moron å knapra på !
Så vi åkte dit när vi hade ätit klart middagen.

Elin hadde jätte tur.. Hihi
Hela 7 älgar såg vi ! Å det är ju mer än vad man ser på en hel vecka när man jagar älg annars ! HAha

Nej nu ska vi gå och lägga oss här.
Ps detta är den lugnaste midsommaren jag haft på länge och att det kommer att bli lungt ett bra tag framöver !!

Älskar dig Jonas !
Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja lugnt blir det ett bra tag. Du skall väl amma minst 1 år!?! Sen är nästa knodd på G...så nu kommer det att rulla på ;-)

2008-06-22 @ 14:37:52
URL: http://solmarinas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hjälp!! Men va kul! GRATTIS gumman! Fan va glad jag är för din o Jonas skull! Va roligt. Hoppas du kommer må bättre än vad jag har gjort under mina 2 graviditeter.... Jag önskar dig ALL LYCKA vännen!! Vill du prata eller fråga nåt så finns jag för dig. Puss o kram!!

2008-06-23 @ 11:52:00
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: SolElin

Ja Tusen tack för skjutsen!!

hade jag inte fått den hade jag inte mött min drömprins den kvällen! =) haha Tack tack och åter tack!



Snuten föresten var det sjukt roligaste jag sett på länge... äggen och tomten var klart bäst! Haha



Puss o Kram

2008-06-27 @ 22:01:56
URL: http://solelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0