Gårdagen !

Här kommer lite bilder från söndagen !

  Hittade en försvunnen kalv hos grannen ! Hon låg där och tryckte.. Tills jag kom och jagade upp henne. Sen gick den till sin mamma. Och sen såg vi hur dom smet ut på andra sidan ! kalven gick och la sig i diket med en gång. syns ju knappt i hörnet på bilden.






 08an med en snigel på mulen ! Så går det om man är nyfiken när man kommer nära madde när hon håller på och gräver mask.



  Fint med hjortron i en stubbe. Ska nog dit sen om någon vecka och plocka lite !




Min fina ID !
Vilken fight vi hadde ! Men jag fick han på metspö ! Fisken ligger på en Mcdonalds bricka !


Ja det var väl en del av dom bilder jag hadde nått att berätta om !

Puss på plutten , syns i kväll....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0