Fredagen den 13e 2008-06-13

Ja happ. i dag har jag varit duktig. har tvättat sängkläderna och sen har marilene hjälp mig med mina burkar ! Nu har vi bara pet flaskorna kvar.. Men dom tar vi en annan dag.
        


Hände väl en enda sak nu när det var fredagen den 13e. Vi hadde varit  iväg med ett lass till affären.
och när vi kom till affären med det andra lasset så var maskinen konstig.. Personalen var snälla och fixade till den så gott det gick. men maskinen tog bara mot dom om man stoppade in dom upp och ner.. Mysko alltså.
klockan blev så mycket så jag fick lov att lämmna 4 plattor tills i morgon. Haha
 


Hampus höll oss sällskap ett tag.. Riktig allan det dära.. 

              

har plockat lite hemma här medans det åskade. Jonas är på liseberg och där skiner solen.
Marilene och micke har ätit pankakor här åxå.
Micke är en riktig hejjare på att steka pannkakor..
 
Nu väntar väl en tur i skogen i kväll/natt ! Är nykter för jag ska åka till mora i morgon på 30 års kalas !
Ska bli kuuul !
Sen ska selma sova hos mig inatt igen ! 
 
  Söta tassar selma har..     Hampus petar på selmas nos


Nej nu ska jag gå in i duchen och tvätta av mig lite grann så man luktar godare..


 Hampus kollar in kossorna som går utanför huset.


Puss på plutten. jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0