En vanlig söndag..

Tänkte gräva mask ända sen jag kom hem i dag.
men det har varit nått i vägen hela tiden !
Nu har jag då visat hur tyska tjejen Annie ska göra med stygga.

Och i morgon så börjar jag inskolningen i våmhus ! Kul att få göra nått innan man inte kan jobba !

Har sovit i orsa natten till söndagen. Jonas morfar fyllde år såå han bjöd oss på kalas.
Mat och god dryck !
MMmmmmm
Och vilken tårta man fick sen då? En riktig hembakad sockerkaka med fruktkoktail i mellan och grädde på toppen med jordgubbar ! Det kallar jag tårta...
Smaskens..

Nej nu SKA jag ut och fiska. ska nog ta mig en tur ned ströms dragsjö dammen om jag orkar..
Ester ska jag då hälsa på åxå.

Puss på min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0