Snart dax

för bäbben att kika ut snart !
men jag hoppas att han kan hålla sig inne en liiiten stund till. Iaf till januari

Annars så får han skylla sig själv att han hadde så bråttom !

Idag så står det lite plock på schemat !
 Håller på och samlar ihop ett stooort bord med massa grejer på som vi ska göra oss av med. så det blir väl loppis / tradera av det !

har redan kommit en bit ! Och det var verkligen på tiden.


Nu har då jonas fått sig ett eget data rum, mitt gamla skafferi i köket uppe!
 Är ju så presis att datastolen gick in där. blir väl lite tajt...

Nu ska jag äta min tomtegröt ! kan ju faktiskt säga att den blev mer lyckad i går än sist !

Mmm gott.

Näää men ha en bra dag då


Tagen från min lunarblogg..

Puss på mina pluttar


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja nog tycker jag att h*n får hålla sig till januari iaf!

En ny soffa är inte fel. Här har katterna klöst sönder min. Ser inge rolig ut. Men nu blir det en ny och skottpengar på den som klöser sönder den. så billigt är det inte med soffa!

Haft en bra jul =) ni då?

Tänk att du varit gravid i snart 9 månader o jag har inte träffat dig en ända gång och det måste det bli ändring på nu!

Kram

2008-12-28 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0