LarZ-KristerZ

Det var då ett fasligt bloggande om Larz-Kristerz nu sen dom vann kampen om dansbandskampen !
Så jag följer på den trenden jag med och visar ett kort från Jr´s hörna !



Han gillar Larz-Kristerz han med ! Spesiellt Purple rain och sweet child of mine.

Idag kl 15 så ska jag på UL förhoppningsvis den sista gången ! visar sig !
och i morgon så ska jag till BM , åxå på em så det ska bli skönt med sovmorgon då vi knoppar över i orsa!

Ska investera i dom sista klapparna och så måste det inhandlas till den goda julmaten på
julaftonsmorgonen och några dagar till.

Snart så kommer det en liten plutt ut så man kommer inte ha tid att blogga så värst mycket heller sen.
Just nu känns det som om han ska komma när som hellst !
men annars så har jag 2 datum i huvet att han ska komma antingen den 3e jan eller så kommer han den 6e
som ett par i släkten !  Coolt om man prickar in den 6e !

Har ställt klockan på 10 och eftersom jag vet att jag ändå kommer att dra mig typ till 12 så är det då ingen ide att
gå och lägga sig så jag ska börja med ett projekt i hallen som heter städa ur gaderoben !
Har bara knööölat in massa bråte där, så det kan ju vara bra att ta itu med det innan bäbben kommer.
Då kommer man väl knappt att orka amma ! Hihi vad rolig jag var..

Och julgran blev det i år ändå (2st)! Måste ju ha någonstans attt lägga klapparna under !!
Hampus fick en gran han med. så han kan dricka vatten ur eftersom vattenskålen inte duger.
 här är hampus gran , fast glittret är borta. blev fööör mycket bling i trädet !!


Så glittret tog vi till våran gran ist ! Lite sne å gles men luktar då gott som en riktig gran !!

         Iaf nått att lägga klapparna under !!



Nä nu ska jag se om jag hittar någon bra musik att spela !

PUSS PÅ PLUTT !
Och på dej med lilla Jr Lundqvist

Kommentarer
Postat av: Marina

Om han kommer den 6:e så måste det ju han vara en present till Viggo?! :-)

2008-12-22 @ 13:10:14
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0