Julkort !

Har jag skrivit i dag !
har kommit upp i 15 st. ska skriva 2 till så blir det 17 ; )

Ute så har vi en halvmeter snö. jätte kul. jag hadde velat varit ut och tagit mig en jul ritt på stygga, men jag får allt ge mig till tåls till våren..
Få se om grannen kommer tillbaka från stan om vi ska göra någon affär på släden han har ute i ladan.
vi har ju iaf en sele och så har jag en bjällerkrans så det låter jätte fint när hästen rör sig !
Nä nu ser jag stygga är otålig. hon ska ha sitt eftermiddags hö. hon är sååå otålig sååå. Typiskt varmblod.

Pelle har då stått å slängt med sin "dragg" nu när det är 3 minus. att han gör så när det är kallt??
Ja det är väl bättre nu när det är kallt än när det var så myggit och flugit i sommras..
Då hadde han ju flugor på trumpeten! Haha vad rolig jag var nu..

Jonas åkte till orsa nyss. ska dit å tvätta bmwn.
Suck säger jag. =)

Kram från oss !

Kommentarer
Postat av: Kicki

Heej =)

Ja det var riktigt trevligt få komma ut lite och se nå annat en stund. Och få nå annat att tänka på lite också.

Tar en dag i taget, ena dan bra nästa lite sämre...går upp å ner =(

Livet är hårt ibland.



Visst är det trevligt med mycket snö, ljusare och finare ute iaf. Hoppas det får vara kvar nu bara..

Ha de så bra, sköt om er och tack för det du skriver =)

MASSA KRAMisar o PUSSisar ;o)

2008-12-08 @ 00:28:43
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaa den var så bra! Jag log hela filmen. Den tycker jag absolut att du ska se! Kul att bebis gör väsen av sig. Du ska ju inte ha det för lugnt ;) Kram

2008-12-11 @ 21:03:45
Postat av: Kicki

Hej =)

Du har fått en utmärkelse av mej i min blogg.

Kram

2008-12-12 @ 00:28:48
URL: http://fordgirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack desamma du! Kram

2008-12-13 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0