FREEEEDAAAG ! Igen då.

i morgon blir det julmarknad i orsa ! En  snabbis hemma här i venjan å swooochh så ska vi till orsa !
Blir nog bra det !

Idag har jag tvättat massa massa kläder !
Jonas har fixat spjälsängen.
På söndag blir det till att ta in barnvagnen å fixa till den lite. eller någon annan dag bara det är ljust ute.
måste masa mig upp på övervåningen och "möblera" lite grann så vi får plats med en soffa.
så pass att jag kan ha skötbordet här nere i köket. toan är för litet att vara på tv rummet och sov rummet är det trägolv. inte så kul om man får lov att torka i springorna. och på övervåningen är det för kallt att hålla till om vi inte har eldat där uppe i vedspisen.
Ja men som sagt var !
Det fixar sig.

Nä nu ska jag ORKA hänga tvätten. ska köra en maskin till bara sen blir det nattis här.
Ska till värn å handla ägg i morgon bitti så det blir då ingen skön sovmorgon till kl 12 som vanligt.
Jäääsp vad trött man är..

Nä trevlig helg på er !
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

ja nu är det jag som får slita ;) Men du förtjänar att vara ledig =) Trevlig helg på dig! Kram

2008-12-06 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0