Karnevalståget 2008..

Agnes rider på stygga och Annie rider på Pelle      Karnevalens 3platsare.     

   karnevalens andra platsare..   Haha så fränt påkommet.    hehe  

         Karnevalens 1a prisare !    Så jäkla klockren..

Majsan raggar för fullt..

Blev bara 8 vagnar i år. och i fjol var det 9st.
Nästa år så vill jag att vi ska dra ihop vårat glada tokiga karnevals gäng från förr och se om vi kan åstakomma något roligt som förr i tiden..

Eller vad säger ni?

Och i går (sön) var det fäbodag i Matsäl. kom jätte mycket folk dit. var då minst 3 ggr mer folk än det var i fjol.
Jätte bra att folk vill åka och kolla på levande fäbod.
Hadde fullt upp att grilla korv och jonas hadde fullt upp med att fixa tuttul snittar.
Och ester stål stod för kaffe kokningen! jag vill då lova att jag och ester slapp då stå och frysa där vi stod haha.
Och som avslutning på en bra dag så bjöd Got Bertil oss på sill och potatis. Jätte gott.

idag så är dett bara piss väder. tänkte jag skulel gå och ta upp tråden men det bara öser ner.. så jag ska väl kolla på film ist..

Och Bäbisen i magen sparkar på som vanligt. Låg i sängen och kollade på magen igår morse... Såg inte så najs ut när man såg magen "hoppa" upp och ner..
känns så overkligt men samtidigt jättehäftigt..
Längtar tills min lilla plutt kommer ut.. hoppas bäbben kommer i januari...
Och så till sist. Puss på min älskling , Syns väl i em..
Puss puss puss Vi älskar dig ! Jag iaf..

Kommentarer
Postat av: maria

Tack för din bloggkommentar på min sida! Klart vi ska ha vagn! Skulle va kul. Pussa bebismagen från mig =) Kram

2008-08-19 @ 08:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0