Wow vilken upplevelse

Har åkt pistmaskin i dag ! Nästa gång jag vill åka så är det då VÄGGEN !
Jättebrant lutning och när dom pistar den så har dom wajer som hjälper till att dra upp den..
Har varit trött i dag men det kommer jag nog att vara i morgon med.. Fast då slutar jag nog vid 15..
Om jag har tur.
Gik bra att joura själv.. lite trist bara att inte ha någon att prata med..
Nu väntar jag bara på att snutten ska komma hem vilken sekund som hellst.
Sitter och funderar på att ta mig en pilsner innan jag lägger mig men jag ska ju upp så tidigt så jag tar nog pilsnern i morgon efter jobbet !
Längtar tills på måndag...
Kommer nog att få mig en fet lön.... Så mycket som jag har jobbat nu..

Nej nu blir de ett toa besök och sedan nattis..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0