Torsdagen är avklarad..

Verkar inte som om det blir nå mer jobb i sälen... Men jag deppar då inte..
Igår så köpte jag mig 2 st dvärghamstrar som "morot" för att jag var så duktig att gå till tandläkaren..
Synd att dom inte går ihop så värst bra..
Den största av dom är ju en riktig fegis.. och den lilla är en riktig bitch.. Så deras namn är Fegisen och bitchen..
hadde velat haft pojkar ist.. men dessa är då sötare.. Hampus är som bänkad vid buren.. tur att dom inte bryr sig när han krafsar på buren..  dom är bara mer nyfikna på vad det är...
Är jätte trött nu men jag är så glad över att vi fick sluta tidigt i dag..
ska nog luta ner mig i soffan eller sängen och sova lite tror jag.. Men det visar sig.
Kommer nog en tjej hit och ska rida på stygga..  Skönt att någon orkar ut med henne när jag jobbar och står i...

Nej Jag är kram sjuk och lite gosig , snus sugen och väldigt trött..
blir nog en pilsner i kväll..

Jonas min söta underbara drönare jag älskar dig liksom..
















image8













Kommentarer
Postat av: Marina

Jaså! Det var därför du inte kom hit efter tandläkaren!
Jaja, bara du tar dem med dig hit någongång så mina katter har något att titta på. De har ju saknat att ha en hamster :-)

2008-04-12 @ 22:37:22
URL: http://solmarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0